Sunday, January 2, 2011

ISTERI ISTERI AKU :)

isteri merupakan teman hidup kita sehingga kita mati . isteri juga merupakan amanah ALLAH untk kaum Adam di dunia . sebagai kaum Adam , aku amat berbangga dapat membahagiakan isteri isteri aku . antara isteri aku ialah :
1) AZHWANY ANUAR
-beliau merupakan isteri yg paling aku sayang .
-beliau seorang yang garang , tapi manje =.=
-beliau seorang yg kuat merajuk
                                                                                        
2)LISA SURIHANI
-beliau merupakan isteri kedua aku
-aku sayang yg azhwany lebih daripada dia


3)JULIANA EVANS
-beliau merupakan isteri ketiga aku .
-aku tak suke sangat dgn beliua , tapi beliau yg cari aku .
-beliau sexy kan . hahah




4)DIANA DANIELLE
-beliau merupakan isteri keempat aku .
-beliau sangat manje dgn aku . hahaha .
-beliau ni pun sexy kan ! haha
Alhamdulillah dengan rezeki yang aku dapat ini . aku juga bangga kerana dapat bahagikan kasih dan sayang aku terhadap mereka semua . tapi dalam banyak2 isteri aku ni , aku sayang lebih dekat sorang je . beliau ialah Azwany Anuar . hehehe

p/s : kepada sesiapa yang rasa menyirap , harap bersabar ye . anda ingat anda sorang je ade safee sali , ade khairul fahmi ha ! saya pun ade la . hahahahah

No comments:

Post a Comment